BAŞVURU NASIL YAPILIR VİDEOLU ANLATIM
BAŞVURU NASIL YAPILIR RESİMLİ ANLATIM
ÖNEMLİ BİLGİLER:
*Başvurular " e-yaygın Sistemi/Başvurular ve Usta Öğretici Başvuruları" ekranı üzerinden e-devlet şifresi ile yapılacaktır. Kurumumuzda başvuru işlemi yapılmamaktadır.
*Başvuruların "Onay İşlemi" kurum yetkilileri tarafından; Başvurular/Usta Öğretici Başvuru Onay modülü üzerinden yapılacaktır.
*Başvuruların onaylanması için istenilen evrak, belge ve bilgilerin eksiksiz bir şekilde "e- yaygın" sistemine girilmesi gerekmektedir.
* E-yaygın sistemine evrak yüklerken; belgelerin e-devletten indirilip yüklenmesi, e-devlette yoksa belgelerin PDF formatında taranarak sisteme yüklenmesi tavsiye olunur.
* e-yaygın sistemine belgelerinin tamamını yüklemeyen, eksik veya hatalı yükleyen eğitmenlerin başvuruları değerlendirilmeye alınmayıp reddedilecektir.
( Başvuruları reddedilenlerin eksik belgelerini tamamlayarak sisteme tekrar yüklemeleri gerekmektedir.)
*Kurumumuza Usta Öğreticilik başvurusunda bulunan eğitmenlerin; başvuru durumlarını (Onaylandı/Reddedildi) "e yaygın" sistemi üzerinden kontrol etmeleri gerekmektedir.
*İş Deneyimi Bilgileri" bölümüne Kamu kurum ve kuruluşları ile özel öğretim kurumlarında EĞİTİCİ olarak görev yapılan süreleri giriniz. Yönetmelik gereği en fazla 3600 gün girilebilir.
* Usta Öğretici Oryantasyon Belgesini Başarı Belgeleri bölümündeki "Diğer Belgeler" kısmına yükleyiniz.
Usta öğretici görevlendirmeleri ile ilgili, usta öğretici değerlendirme formu "ek-2" de oluşan puanlara göre il/ilçe milli eğitim müdür yardımcısı/şube müdürü başkanlığında kurulacak komisyon tarafından puan üstünlüğüne göre görevlendirilecektir.
Puanlama EK-2 de ki kriterlere göre yapılacaktır. EK-2 için tıklayınız
* Başvurular komisyon tarafından incelenip onaylandıktan sonra taslak ve asıl puan sıralama listeleri https://beysehirhem.meb.k12.tr/ adresinde yayınlanacaktır.
KURUM TARAFINDAN İSTENİLEN BELGELER:
(Başvuru belgeleri ilgili kişiyle irtibata geçildiğinde talep edilecektir. Öncesinde getirmenize gerek yoktur)
1- Nüfus Cüzdan Fotokopisi (Aslı ibraz edilecektir)
2- Vesikalık Fotoğraf (1 Adet)
3- Öğrenim Belgesi Fotokopisi (Aslı ibraz edilecektir)
4- Sağlık Raporu ( Aile hekiminden çalışmasına engel olmadığına dair)
5- Sabıka Raporu ( E-devlet veya Adliyeden alınabilir)
6- Branşı ile ilgili belge fotokopisi, Usta Öğretici belgesi Fotokopisi (Fotokopileri teslim edilen belgelerin asılları da ibraz edilecektir)
7- Resmi Kurumda Çalışıyorsa Kurumundan izin Belgesi (Başvuru sahibi öğretmen veya resmi kurumda çalışanlardan: Kurslarda görev almasında sakınca olmadığına dair kurumundan yazılı belge getirmesi gerekmektedir)
8- SGK dan veya e devletten alınacak barkotlu hizmet dökümü ( ÇOK ÖNEMLİ: SGK Hizmet dökümü mutlaka İş Yeri Unvan Listeli olmalıdır)
9-Oryantasyon Belgesi (Belgesi olmayanlar için Eylül-Ekim ayları içerisinde Halk Eğitimi Merkezimizde kurs açılması planlanmaktadır)
Oryantasyon Kursu İle İlgili Dökümanları Aşağıdan İndirebilirsiniz: